Rozwiązania M2M

Obsługa Informatyczna Firm

Oferujemy Państwu kompleksową obsługę informatyczną firm. Z naszymi klientami współpracujemy w oparciu o stałe umowy serwisowe lub okazjonalną pomoc doraźną w nagłych wypadkach. W obu przypadkach zapewniamy profesjonalną jakość naszych usług.

Stałe umowy serwisowe zapeniają Państwu określony w umowie czas reakcji na awarie, liczbę bezpłatnych godzin pomocy zdalnej bądź w siedzibie klienta oraz miesięczne audyty sprzętu komputerowego.

Pomoc doraźna jest oferowana dla klientów którzy nie wymagają stałych konsultacji . Jednakże warto regularnie korzystać z przeglądów i audytów sprzętu komputerowego aby w przyszłości nie doszło do poważnej i drogiej w skutkach awarii w Państwa firmie.

Wdrażając nasze sprawdzone usługi najpierw dokonujemy audytu sprzętu w Państwa firmie. Ustalalamy przedmiot prac i usług, czas reakcji na awarie, przeszkalamy pracowników jak korzystać z naszych usług, oraz wprowadzamy procedury bezpieczeństwa.

Kompleksowa obsługa użytkowników i komputerowych stanowisk pracy w biurze jest realizowana w oparciu o 3 nasze główne działy:

Kompleksowa obsługa użytkowników

Help desk jest pierwszą formą kontaktu po przyjęciu zgłoszenia. Większość problemów udaje się zrealizować zdalnie bez oczekiwania na przyjazd informatyka do Państwa. Nasze oprogramowanie umożliwia szybkie zestawienie połączenia do Państwa sieci bez instalacji oprogramowania jak i specjalistycznego sprzętu w firmie. Jeżeli nie da się problemu rozwiązać zdalnie to na miejsce jest wysyłany informatyk.

Drugim filarem jest administracja. Jeżeli Państwa zgłoszenie dotyczy konfiguracji sprzętu takie jak administracja serwerem, siecią komputerową to zgłoszenie jest szybko przekazane do działu administracji. Informatycy szybko i fachowo rozwiążą problem lub dokonają nowych ustawień konfiguracyjnych.

Trzecim filarem jest serwis. Awarie sprzętu zawsze się zdażają. Naszym obowiązkiem jest usunięcie awarii w jak najkrótszym czasie aby unikneli Państwo nie potrzebnych przestojów w firmie. Jeżeli Państwa sprzęt jest na gwarancji to wtedy my prowadzimy rozmowy z producentami sprzętu w Państwa imieniu. Jeżeli sprzęt jest pogwarancji trafia do naprawy lub wyminiamy na nowy dokonując niezbędnych ustawień, instalacji tak aby nie odczuli Państwo awarii.

Jeżeli w Państwa firmie znajduje się polecany przez nas serwer Microsoft Small Business Serwer lub dokonamy jego instalacji oraz sieć składa się z minimum 10 stacji roboczych to nie ponosicie Państwo dodatkowych kosztów związanych z miesięczną administracją serwerem.

Korzyści

  • Stała opieka informatyczna nad Państwa systemami w firmie
  • Szybki czas reakcji na awarie
  • Dostęp do najnowszych technologii
  • Dostęp do wiedzy i fachowej pomocy
  • Zapewniamy bezpieczeństwo informatyczne po wdrożeniu procedur bezpieczeństwa

Koszty obsługi informatycznej

Nasze ceny zaczynają się już od 99 zł i zawierają szybki czas reakcji, bezpłatne godziny pomocy oraz miesięczny audyt sprzętu. Rozliczenie następuje na podstawie faktury VAT wystawianej raz w miesiącu na postawie faktycznie spędzonego czasu.